ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟ PRINCESS T.
Στον Νέο Μόλο Δραπετσώνας μεθόρμισε σήμερα, με την βοήθεια ρυμουλκού, το PRINCESS T., αφήνοντας μετά από πολύ καιρό τα Αμπελάκια Σαλαμίνας. Να θυμίσουμε, ότι το πλοίο έφτασε στην Ελλάδα, για λογαριασμό της ENDEAVOR LINES, στις αρχές Ιουλίου του 2009 και έδεσε κατευθείαν στην Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος. Στο πλοίο θα ξεκινήσουν άμεσα εργασίες μετασκευής και αναμένεται σύντομα στις Ελληνικές θάλασσες.Σημερινές φωτογραφίες στον Νέο Μόλο Δραπετσώνας
Κυριακή 12 Μαΐου 2013
ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟ PRINCESS T.
Princess T.
Στην μεγάλη πέτρινη δεξαμενή Βασιλειάδη θα οδηγηθεί τις επόμενες ημέρες το PRINCESS T. για να ξεκινήσει εργασίες μετασκευής και συντήρησης πιθανότατα για λογαριασμό της Endeavor Lines. Το πλοίο είχε φτάσει στην Ελλάδα στις 3 Ιουλίου 2009 και από τότε έμεινε ''παροπλισμένο'' στα αμπελάκια Σαλαμίνας όπου και μεθόρμισε στις 10 Μαΐου για το νέο Μόλο Δραπετσώνας.
Το Νήσος Κεφαλονιά από 1 Οκτωβρίου στο δρομολόγιο Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα.
Αν και όλοι μας λέγαμε ότι το αγαπημένο μας πλοίο Νήσος Κεφαλονιά δεν θα ξαναγύριζε στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη, τώρα επιβεβαιωμένες πληροφορίες κάνουν λόγο για την επιστροφή του στο δρομολόγιο Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη και μάλιστα από 1 Οκτωβρίου όπου και θα επανεξεταστεί η περίπτωση των διπλών δρομολογίων καθημερινά όπως συμβαίνει και επί εποχής Στρίντζη. Αν και οι Ζακυνθινοί έχουν στα χέρια τους σύμβαση δρομολόγησης των πλοίων τους μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2013. Τα δεδομένα μπορεί να αλλάξουν καθώς όπως λένε θα μείνουν στην γραμμή για πολύ καιρό ακόμα και θα μπορούν να ανανεώσουν την σύμβαση τους ώστε το Νήσος Κεφαλονιά να μείνει στο Αργοστόλι για το λόγο ότι η γραμμή της Σάμης δεν μπορεί να δεχθεί 2 καράβια.
Κι άλλο καράβι στην Κυλλήνη; Η STRINTZIS FERRIES βάζει το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ για Ζάκυνθο;
Σάββατο, 11 Μαΐου 2013
Τους τελευταίους μήνες υπήρχε φημολογία για την τύχη του ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ και για επαναδραστηριοποίηση της Strinzis Ferries στις γραμμές του Ιονίου ή του Αιγαίου.
Το inkefalonia μεταδίδει μια είδηση που θα προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις αν έχει βάση. Το γνωστό μας ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ φέρεται ως υποψήφιο να δρομολογηθεί στη γραμμή Ζακύνθου-Κυλλήνης με ταυτόχρονη επανάκαμψη της Strintzis Ferries, προφανώς μετά από ανακατατάξεις στο εσωτερικό της οικογένειας.
Η είδηση από το inkefalonia:
«Ναυμαχία» αναμένεται να έχουμε στο λιμάνι της Κυλλήνης, καθώς σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η εταιρία Στρίντζης Ferries που έχει ακόμα στην ιδιοκτησία της το πλοίο «Επτάνησος» έχει κάνει αίτηση στο Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών ( Σ.Α.Σ.) για δρομολόγηση του πλοίου στην γραμμή Κυλλήνη - Ζάκυνθος.
Πλέον αναμένεται η απόφαση του (Σ.Α.Σ.) όταν θα συνεδριάσει για να δούμε αν τελικά το πλοίο θα ξεκινήσει και πάλι τα δρομολόγιά του στη συγκεκριμένη γραμμή.
http://inkefalonia.gr/enimerosi/koinonia/item/12385-ektakto-navmaxia-sto-limani-tis-kyllinis.html
Το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ στη γραμμή Κυλλήνη-Ζάκυνθος.
Σύμφωνα με τα τελευταία σενάρια που ακούγονται για την επαναδρομολόγηση του ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ με το πρώτο να είναι και το ποίο επιβεβαιωμένο, μετά τα σενάρια πώλησης του στην Golden Star Ferries και στην ένταξη του στο Ραφήνα-Άνδρος-Τήνος-Μύκονος-Πάρος-Νάξος, της ανεπιβεβαίωτης πώλησης του στην Goutos Lines για την γραμμή Βόλος-Βόρειες Σποράδες (Σκιάθος-Σκόπελος-Αλόννησος) σε μορφή συνεργασίας των δύο εταιρειών και σε υπογραφή μνημονίου. Το τρίτο και τελευταίο σενάριο πού ακούγεται σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες είναι η επαναδρομολόγηση του πλοίου αυτή την φορά στο δρομολόγιο Κυλλήνη-Ζάκυνθος μιας και η Strintzis Ferries δεν το έχει πουλήσει ακόμα και διαθέτει ακόμα τα δικαιώματα του. Η εταιρεία έκανε αίτηση στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και στο Σ.Α.Σ. και αναμένεται να επανεξεταστεί η δρομολόγηση του στο επόμενο συμβούλιο του Σ.Α.Σ. και αν τελικά θα το δούμε και πάλι στο Ιόνιο. Πάντως ως τώρα η τύχη του είναι προκαθορισμένη.
Πώληση ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ Περιοδικό εφοπλιστής.
ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ: Από Κυλλήνη για Πόρο και Αργοστόλι με τα σινιάλα της Kefalonian Lines. |
Η πώληση του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ολοκληρώθηκε και τυπικά στις 28 Μαρτίου, σύμφωνα με το δελτίο Τύπου που εξέδωσε η νεοσυσταθείσα εταιρεία Kefalonian Lines.Η νέα πλοιοκτήτρια εταιρεία από την πρώτη στιγμή επάνδρωσε το πλοίο με προσωπικό πού πραγματοποιεί εργασίες συντήρησης με ταχύτατους ρυθμούς. Στόχος όλων των ανθρώπων που εμπνεύστηκαν το εγχείρημα και συμμετέχουν σ'αυτό είναι να προλάβουν τις πασχαλινές διακοπές, ώστε να εισρεύσουν και τα πρώτα χρήματα στην εταιρεία.
Το πλοίο ήδη μετονομάστηκε σε ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ, δεξαμενίστηκε στη μόνιμη δεξαμενή του Βασιλειάδη και στις 17 Απριλίου έγινε ο πρώτος δοκιμαστικός πλους, με την ταχύτητα του πλοίου να ανέρχεται στους 20,4 κόμβους. Ήδη εγκρίθηκαν από το ΣΑΣ τα δρομολόγια του. Θα αναχωρεί από Κυλλήνη στις 09:30, 14:00, 18:00 για Πόρο και στις 22:00 για Αργοστόλι, όπου θα διανυκτερεύει. Πλοίαρχος ανέλαβε ο Cpt Άγγελος Αντωνάτος, ιδιαίτερα δημοφιλής, γνώστης της γραμμής, των συνθηκών και των ιδιαιτεροτήτων του πλοίου.
Περιοδικό Εφοπλιστής Πώληση ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ.
Στην αντίπερα όχθη, η Strintzis Ferries μετά το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ θέλει να κάνει το ίδιο και με το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ, που παραμένει ανενεργό από τον περασμένο Νοέμβριο, όταν αποφάσισε η εταιρεία να αποτραβηχτεί από την ακτοπλοΐα. Μέχρι στιγμής δεν έχει φανεί κάποιος υποψήφιος αγοραστής που να ενδιαφέρεται σοβαρά για το πλοίο, ίσως επειδή λειτουργούν αποτρεπτικά οι υψηλές απαιτήσεις. Παρ' όλα αυτά, η εταιρεία του ξεκίνησε επισκευή, και φήμες κάνουν λόγο για επικείμενη δρομολόγησή του σε ετήσια βάση από Βόλο προς Βόρειες Σποράδες, σε συνεργασία με την Goutos Lines του Γιώργου Γούτου. Αν η φήμη επαληθευθεί, η Hellenic Seaways θα δεχτεί ένα ισχυρό πλήγμα σ'ένα απόρθητο κάστρο, το οποίο παρέμενε αποκλειστικά στα χέρια της χειμώνα καλοκαίρι τα τελευταία χρόνια. Ήδη έχει να αντιμετωπίσει το ΠΡΩΤΕΥΣ της Α.Ν.Ε. Σύμης, κι αν τελικά ανέβει το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ -ένα πλοίο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό σε σύγκριση με τα υπόλοιπα της γραμμής- θα προκληθεί κι ένας δεύτερος μεγαλύτερος πονοκέφαλος για τους ιθύνοντες της Hellenic. Όσο για το ΑΡΤΕΜΙΣ, ενώ ετοιμαζόταν πυρετωδώς να ανέβει να ανέβει στο Βόλο μέσα στον Απρίλιο,ξαφνικά έπεσαν οι ρυθμοί των εργασιών και δεν προβλέπεται να δρομολογηθεί άμεσα και μέχρι νεωτέρας. Μάλιστα ο πλοίαρχός του Cpt Στέλιος Περιστεράκης πήγε στο Πρέβελης για την άδεια του Cpt Κώστα Δρίβα.
Στην GOUTOS LINES το Επτάνησος;
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες πού μας έρχονται από το περιοδικό ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ, φήμες θέλουν το αγαπημένο σκαρί του Ιονίου ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ να αναλαμβάνει μετά τις απαραίτητες επισκευές που θα κάνει την γραμμή των βόρειων Σποράδων δηλαδή το Βόλος-Σκιάθος-Σκόπελος-Αλόννησος σε μνημόνιο συνεργασίας ανάμεσα στην Strintzis Ferries και την Goutos Lines. Όπως αναφέρεται στο περιοδικό δεν φαίνεται ακόμα να έχει βρεθεί κάποιος σοβαρός αγοραστής για το πλοίο αν και όλο αυτό τον καιρό η γραμμή Ραφήνα-Κυκλάδες από την Golden Star Ferries φαίνεται να είναι επιβεβαιωμένη για το καράβι. Πάντως η Goutos Lines του Γιώργου Γούτου θα περιμένει την απάντηση της εταιρείας Strintzis Ferries για την πρόταση πού της έχει κάνει.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)