Social Icons

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Νέο δρομολόγιο στο μέλλον Ζάκυνθος–Πάτρα–Ζάκυνθος-Κυλλήνη.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ηλεκτρονικής εφημερίδας ''Ημέρα της Ζακύνθου'' αναφέρεται ότι η Strintzis Ferries θα δρομολογήσει το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ στη γραμμή Κυλλήνη-Ζάκυνθος όπως αναφέρει το εν λόγω άρθρο ο Αντώνης Στρίντζης εκπρόσωπος της εταιρείας πραγματοποίησε επίσκεψη χθες στη Ζάκυνθο για τον απαραίτητο έλεγχο στο λιμάνι.Ο Στρίντζης συνοδευόμενος από τον πλοίαρχο του ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ Μάκη Κατσαίτη συναντήθηκε με τον λιμενάρχη Ζακύνθου Νίκο Κοκάλα, με πράκτορες της Ζακύνθου και νεότερες πληροφορίες λένε ότι αναζήτησε και βρήκε κτίριο στην παραλιακή οδό για να στεγάσει εκεί τα γραφεία της εταιρείας του.
  Ακόμα ο Υπουργός Ναυτιλίας Κωστής Μουσουρούλης αναμένεται να εγκρίνει το συγκεκριμένο δρομολόγιο Κυλλήνη-Ζάκυνθος πολύ πριν συνεδριάσει το ΣΑΣ.
 Τέλος μέσα στα μελλοντικά σχέδια της Strintzis Ferries εκτός από 4 δρομολόγια πού θα γίνονται το Καλοκαίρι για Ζάκυνθο ο Εκπρόσωπος της εταιρείας δεν άφησε έξω τα μελλοντικά του σχέδια δηλαδή το γνωστό ''γωνιακό σύστημα'' της πλοκής των ημερησίων δρομολογίων σε νέα γραμμή Ζάκυνθος-Πάτρα-Ζάκυνθος-Κυλλήνη.Μάλιστα το δρομολόγιο Ζάκυνθος-Πάτρα και Πάτρα-Ζάκυνθος θα είναι περίπου 4 ώρες και 50 λεπτά.

Περιοδικό Εφοπλιστής Αφιέρωμα στο Νήσος Κεφαλονιά.

ΕΓ/ΟΓ ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ

Όταν στις 29 Δεκεμβρίου 2011 το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ εκτέλεσε το τελευταίο του δρομολόγιο από Πάτρα για Σάμη και Πισαετό, ουδείς φανταζόταν τι θα επακολουθούσε. Οι αλλαγές στις ισορροπίες και οι «κόντρες» στο Ιόνιο εντάθηκαν.
Το θρυλικό ποστάλι τής πάλαι ποτέ κραταιάς οικογένειας Στρίντζη αρχικά αντάλλαξε δρομολόγια (Ιούλιος 2011) με το νεότερο και οικονομικότερο ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ στη γραμμή της Πάτρας, ενώ στη συνέχεια (Νοέμβριος 2011) η εταιρεία του αποχώρησε και από τη γραμμή της Κυλλήνης, και το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ στα τέλη του 2011 αντικαταστάθηκε οριστικά από το ομόσταβλό του. Αυτό οδήγησε σε πολύμηνο παροπλισμό, αποκαλύπτοντας την αρχή του τέλους.
Τότε πολλοί πίστεψαν ότι το βασιλοβάπορο των Στριντζαίων, που μεγαλούργησε για 18 ολόκληρα χρόνια στη γραμμή της Κεφαλονιάς, σύντομα θα περνούσε στην ιστορία. Η άποψη αυτή ενισχύθηκε ακόμη περισσότερο μετά και από την οριστική αποδρομολόγηση του ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ και την αιφνίδια κατάρρευση της Strintzis Ferries που ακολούθησε στα μέσα Οκτώβρη του 2012.
Μια εξέλιξη δυσμενής, καθώς μετά από 52 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στα ακτοπλοϊκά δρώμενα, η οικογένεια Στρίντζη τελικά αποχώρησε κλείνοντας ένα μεγάλο κύκλο. Το κενό που προκλήθηκε αναμφίβολα υπήρξε μεγάλο.
Ο ανταγωνισμός, όσο φιλότιμα κι αν προσπάθησε, δεν κατάφερε να καλύψει την απουσία των δύο δημοφιλών πλοίων της εταιρείας Στρίντζη και να επαναφέρει την ισορροπία στην περιοχή –προς έκπληξή μας και παρά το γεγονός ότι υπήρχε το κατάλληλο «υλικό».
Το γεγονός ενίσχυσε σημαντικά το τοπικό αίσθημα των Κεφαλονιτών, οι οποίοι δεν έμειναν με σταυρωμένα χέρια. Εδώ και δεκαετίες είχαν μάθει να ζουν και να ταξιδεύουν με τα «δικά τους πλοία», τα μπλε καράβια, και δεν συμβιβάζονταν με τίποτα λιγότερο.
Η ελπίδα της επιστροφής τους αποτελούσε διακαή πόθο γι’ αυτούς. Ήταν θέμα χρόνου να εκπληρωθεί. Βέβαια, η πραγματικότητα είναι σκληρή, καθώς η οικονομική κρίση καθιστά απαγορευτική την αγορά νέων πλοίων. Έπρεπε, λοιπόν, να βρεθεί σύντομα μια βιώσιμη λύση που να ικανοποιεί την τοπική κοινωνία και να ανυψώνει το ηθικό των κατοίκων. Τελικά βρέθηκε.
Μετά από πολλές προσπάθειες δημιουργήθηκε μια νέα εταιρεία από ντόπια στελέχη, η Kefalonian Lines, που με τη σειρά της αποφάσισε να αγοράσει και να επανδραστηριοποιήσει το θρυλικό εκείνο πλοίο που τόσο λάτρεψαν οι Κεφαλονίτες, το πλοίο που καθιερώθηκε στη γραμμή της Κεφαλονιάς ως το μακροβιότερο (1995-2011) μετά το ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ, το ταχύτερο (21 κόμβοι) και το πιο πολυτελές· το πλοίο, από τη γέφυρα του οποίου πέρασαν μερικοί από τους καλύτερους καπεταναίους της ακτοπλοΐας μας, όπως οι: Γεράσιμος Παξινός, Αλέκος Παπαδέας, Ηλίας Φραγκισκάτος, Θεοτόκης Καβαλλιεράτος, Βαγγέλης Γρηγορόπουλος, Γεράσιμος Στανίτσας, Μιχάλης Παρίσης, Γεράσιμος Κατσαΐτης, Αγάπιος Παριανός και Παναγής Νεόφυτος.
Διαβάστε τη συνέχεια στον «Ε» Ιουνίου…
http://www.efoplistis.gr/page_view.php?id=452