Στην άμεση κατασκευή πρακτορείων έκδοσης εισιτηρίων της Kefalonian Lines αναμένεται να προχωρήσει η εταιρεία σε Αργοστόλι-Ληξούρι-Πόρο και Κυλλήνη γι' αυτό τις πρώτες μέρες των δρομολογίων αναμένεται να υπάρξουν κάποιες μικροκαθυστερήσεις στην έκδοση των εισιτηρίων για τους λόγους ότι δεν υπάρχουν ακόμα πρακτορεία στην Κεφαλονιά για την συγκεκριμένη εταιρεία. Κάτι παρόμοιο είχε συμβεί και στο πρώτο δρομολόγιο του ANDREAS KALVOS της Ionian Ferries πέρυσι
από Πάτρα προς Σάμη γιατί δεν υπήρχε στην Πάτρα πρακτορείο.
Σάββατο 20 Απριλίου 2013
Εκτός εμβέλειας συστήματος αυτή την ώρα το ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.
Έκτος του Marine Traffic φαίνεται να βρίσκεται εδώ και λίγα λεπτά το ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ. Το πλοίο σε όλο το ταξίδι της επιστροφής εμφανιζόταν στο AIS ωστόσο κάποιο τεχνικό πρόβλημα ανάγκασε το πλήρωμά του να απενεργοποιήσει το AIS του πλοίου. Ελπίζουμε μέχρι το μεσημέρι όπου θα φτάσει στο Αργοστόλι να έχει αποκατασταθεί η βλάβη.
Το ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ έφτασε.
ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ Αναχώρηση αργά σήμερα το βράδυ.
Στις 10 σήμερα το βράδυ θα αναχωρήσει το ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ από το λιμάνι του Πειραιά. Το πλοίο θα βρίσκεται αύριο το πρωί στις 08:00 στο λιμάνι του Πόρου και το μεσημέρι στο Αργοστόλι. Αν και καπετάνιος του θα είναι ο 41χρονος Καραβομυλιώτης Άγγελος Αντωνάτος από το IONIAN QUEEN και την ENDEAVOR LINES δεν έχει γίνει γνωστό ακόμα το ποιος Κεφαλονίτης θα αναλάβει χρέη Α' Μηχανικού στο καράβι.
ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
Στο λιμάνι του Πειραιά θα δέσει σε λίγα λεπτά το ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ, ολοκληρώνοντας τις εργασίες του στον Νέο Μόλο Δραπετσώνας. Το πλοίο, αργά το βράδυ, αναμένεται ν'αναχωρήσει από το μεγάλο λιμάνι, με αρχικό προορισμό το λιμάνι του Πόρου και μετέπειτα το λιμάνι του Αργοστολίου. Όλες αυτές τις ημέρες, μέχρι τις 25 Απριλίου οπότε και θα ξεκινήσει τα δρομολόγια του, η είσοδος στο πλοίο θα είναι ελέυθερη για το κοινό.
www.ellinikiaktoploia.net.
www.ellinikiaktoploia.net.
Σταθερωτήρες πλοίου
Σταθερωτήρες πλοίου
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Οι σταθερωτήρες πλοίου ή πηδάλια αντιδιατοίχισης ή περισσότερο γνωστά ως πτερύγια ευστάθειας (stabilizers) ονομάζονται οι υδραυλικοί μηχανισμοί που προσφέρει η σύχρονη τεχνολογία και ειδικότερα εκείνη των πλοίων, οι οποίοι περιορίζουν στο ελάχιστο τους κλυδωνισμούς από τον κυματισμό, διατηρώντας την ισορροπία και ευστάθεια του πλοίου.
Γενικά [Επεξεργασία]
Πρόκειται για οριζόντια πτερύγια που βρίσκονται αναδιπλωμένα στα΄ύφαλα του πλοίου ανά ζεύγη. Η λειτουργία τους είναι ηλεκτροϋδραυλική και λειτουργούν αντιθέτως προς τον εγκάρσιο, προς το πλοίο, νοητό κοινό άξονά τους. Έτσι όταν υφίσταται κυματισμός αυτά ανοίγουν σε οριζόντια υποβρύχια θέση και όταν το πλοίο αρχίζει να παίρνει κλίση, να διατοιχίζεται, κοινώς να "μποτζάρει" π.χ. δεξιά, τότε το δεξιό πτερύγιο (κατά πλευρά σκάφους) στρέφεται ελαφρά, έτσι ώστε όλη η πρωραία ακμή του να στρέφει προς την επιφάνεια της θάλασσας, αντίθετα και ταυτόχρονα κινείται το αριστερό πτερύγιο του ζεύγους στην αριστερή πλευρά του σκάφους, που η πρωραία αυτού ακμή στρέφεται προς τα κάτω. Με την ταχύτητα όμως που έχει το πλοίο ο διατοιχισμός διακόπτεται ακριβώς στην έναρξή του και το πλοίο επανέρχεται και διατηρείται συνεχώς σε θέση ισορροπίας. Θέση στην οποία και τα πτερύγια ισορροπούν οριζόντια παραμένοντα σε ετοιμότητα επανάληψης λειτουργίας των, ανάλογα, με την επόμενη έναρξη κλίσης του πλοίου (αριστερά ή δεξιά).
Με τέτοιους μηχανισμούς είναι εφοδιασμένα τα σύγχρονα επιβατηγά αλλά και όλα τα κρουαζιερόπλοια στα οποία η έννοια "άνεση" (των επιβατών) είναι κυρίαρχη.
Ιστορικό [Επεξεργασία]
Η πρώτη εφαρμογή τέτοιων πηδαλίων σε πλοία οφείλεται στον Ιάπωνα Μοτόρα (S. Motora) το 1920. Το 1936 ο αγγλικός οίκος Ντένυ Μπράουν (Denny Brown) επέφερε στην αρχή τη σημαντική βελτίωση της περιστροφής των πηδαλίων πέριξ του άξονά τους, που γινόταν στο τέλος εκάστης γωνίας ταλάντωσης, ενώ τα πηδάλια του Μοτόρα έστρεφαν στο τέλος της κάθε περιόδου. Αργότερα και κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου συμπληρώθηκε το σύστημα αυτών με τη περιστροφή όχι ολόκληρης της επιφάνειας αυτών αλλά μόνο του πρυμναίου τμήματος αυτών όπως ακριβώς των αεροπλάνων. Έτσι με την εφαρμογή αυτή ο χρόνος περιστροφής μειώθηκε μόλις στο 1 δευτερόλεπτο, γεγονός που πρόσφερε σημαντική ελάττωση της διατοίχισης στα πλοία με συνέπεια ν΄ αποτελέσουν για τα επιβατηγά πλοία στοιχείο διαφήμισης.
Άμεση προσθήκη stabilizer στο ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ;
Στον ένα αυτό μήνα πού το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ θα πραγματοποιεί εργασίες συντήρησης για την επιστροφή του στην ενεργό δράση για να πουληθεί στην Golden Star Ferriers θα πρέπει αναγκαστικά να του προσθέσουν stabilizer κάτι το οποίο δεν είχε γίνει στην ναυπήγηση του στην Ιαπωνία. Το stabilizer είναι μια βοηθητική μηχανή η οποία βοηθάει το πλοίο να ανταποκρίνεται και να αντέχει στις δύσκολες καιρικές συνθήκες.Αυτή η μηχανή συγκεκριμένα είναι υδραυλικό σύστημα το οποίο ονομάζεται σταθερότηρας πλοίου η πηδάλιο αντιδιατοίχισης.
Άρθρο για τα stabilizers από την wikipedia
Άρθρο για τα stabilizers από την wikipedia
Σταθερωτήρες πλοίου
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Οι σταθερωτήρες πλοίου ή πηδάλια αντιδιατοίχισης ή περισσότερο γνωστά ως πτερύγια ευστάθειας (stabilizers) ονομάζονται οι υδραυλικοί μηχανισμοί που προσφέρει η σύχρονη τεχνολογία και ειδικότερα εκείνη των πλοίων, οι οποίοι περιορίζουν στο ελάχιστο τους κλυδωνισμούς από τον κυματισμό, διατηρώντας την ισορροπία και ευστάθεια του πλοίου.
Γενικά [Επεξεργασία]
Πρόκειται για οριζόντια πτερύγια που βρίσκονται αναδιπλωμένα στα΄ύφαλα του πλοίου ανά ζεύγη. Η λειτουργία τους είναι ηλεκτροϋδραυλική και λειτουργούν αντιθέτως προς τον εγκάρσιο, προς το πλοίο, νοητό κοινό άξονά τους. Έτσι όταν υφίσταται κυματισμός αυτά ανοίγουν σε οριζόντια υποβρύχια θέση και όταν το πλοίο αρχίζει να παίρνει κλίση, να διατοιχίζεται, κοινώς να "μποτζάρει" π.χ. δεξιά, τότε το δεξιό πτερύγιο (κατά πλευρά σκάφους) στρέφεται ελαφρά, έτσι ώστε όλη η πρωραία ακμή του να στρέφει προς την επιφάνεια της θάλασσας, αντίθετα και ταυτόχρονα κινείται το αριστερό πτερύγιο του ζεύγους στην αριστερή πλευρά του σκάφους, που η πρωραία αυτού ακμή στρέφεται προς τα κάτω. Με την ταχύτητα όμως που έχει το πλοίο ο διατοιχισμός διακόπτεται ακριβώς στην έναρξή του και το πλοίο επανέρχεται και διατηρείται συνεχώς σε θέση ισορροπίας. Θέση στην οποία και τα πτερύγια ισορροπούν οριζόντια παραμένοντα σε ετοιμότητα επανάληψης λειτουργίας των, ανάλογα, με την επόμενη έναρξη κλίσης του πλοίου (αριστερά ή δεξιά).
Με τέτοιους μηχανισμούς είναι εφοδιασμένα τα σύγχρονα επιβατηγά αλλά και όλα τα κρουαζιερόπλοια στα οποία η έννοια "άνεση" (των επιβατών) είναι κυρίαρχη.
Ιστορικό [Επεξεργασία]
Η πρώτη εφαρμογή τέτοιων πηδαλίων σε πλοία οφείλεται στον Ιάπωνα Μοτόρα (S. Motora) το 1920. Το 1936 ο αγγλικός οίκος Ντένυ Μπράουν (Denny Brown) επέφερε στην αρχή τη σημαντική βελτίωση της περιστροφής των πηδαλίων πέριξ του άξονά τους, που γινόταν στο τέλος εκάστης γωνίας ταλάντωσης, ενώ τα πηδάλια του Μοτόρα έστρεφαν στο τέλος της κάθε περιόδου. Αργότερα και κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου συμπληρώθηκε το σύστημα αυτών με τη περιστροφή όχι ολόκληρης της επιφάνειας αυτών αλλά μόνο του πρυμναίου τμήματος αυτών όπως ακριβώς των αεροπλάνων. Έτσι με την εφαρμογή αυτή ο χρόνος περιστροφής μειώθηκε μόλις στο 1 δευτερόλεπτο, γεγονός που πρόσφερε σημαντική ελάττωση της διατοίχισης στα πλοία με συνέπεια ν΄ αποτελέσουν για τα επιβατηγά πλοία στοιχείο διαφήμισης.
Να θυμίσουμε επίσης ότι τέτοιο σύστημα διαθέτει το ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.
Να θυμίσουμε επίσης ότι τέτοιο σύστημα διαθέτει το ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.
Πιάνει δουλειά και το «Επτάνησος»;
![0fojttgh 0fojttgh](http://lh4.ggpht.com/-2znhfGKeRS0/UXGuH_H_i2I/AAAAAAAAcPs/SKOci9tavcM/0fojttgh%25255B2%25255D.jpg?imgmax=800)
Μετά την πώληση του «Κεφαλονιά» και τη μετονομασία του σε «Νήσος Κεφαλονιά» η Strintzies Ferries φαίνεται πως ετοιμάζεται να επανεντάξει στα ακτοπλοϊκά δρομολόγια και το «Επτάνησος». Οι πληροφορίες θέλουν το πλοίο να ολοκληρώνει σε ένα μήνα περίπου τις επισκευές και να αναλαμβάνει κάποια από τις γραμμές του Αιγαίου.
Η Strintzies Ferries που όλο αυτό τον καιρό ταλαιπωρείται από οικονομικά αλλά και άλλα προβλήματα φαίνεται ότι σκέφτεται σοβαρά την επανεργοποίηση του «Επτάνησος» έστω και μακριά από τα αγαπημένα γι' αυτήν νερά του Ιονίου. Ήδη στο πλοίο πραγματοποιούνται εργασίες συντήρησης και μικροεπισκευές ενώ αναμένεται να οδηγηθεί και αυτό, μετά το «Κεφαλονιά», στις δεξαμενές προκειμένου να πραγματοποιηθούν και οι πιο σοβαρές επισκευές που χρειάζεται.
Το «Επτάνησος» είχε παρουσιάσει πέρσι σοβαρή βλάβη στο πρωραίο βοηθητικό σύστημα χειρισμών (Bow Thruster) και παρέμεινε δεμένο για αρκετούς μήνες. Φαίνεται όμως πως η πώληση του «Κεφαλονιά» στην Kefalonian Lines σήμανε την επιστροφή και αυτού του ιστορικού πλοίου στην ενεργό δράση.
Σύνταξη/επιμέλεια: Κεφαλονίτικα Νέα
Read more: http://www.kefalonitikanea.gr/2013/04/blog-post_4493.html#ixzz2QzAMTrcq
Στην Ακτή Βασιλειάδη το ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.
Σάββατο, 20 Απριλίου 2013
Στην Ακτή Βασιλειάδη το ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)