Μετά το ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ 1 πού δρομολογήθηκε στη γραμμή Ζάκυνθος-Σάμη-Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα-Μπρίντιζι από τις 31 Ιουλίου έως 24 Αυγούστου 2011 με πολλή μεγάλη επιτυχία, τώρα άλλη μια είδηση προερχόμενη από το Αιγαίο έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα στα δρομολόγια της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης. Σύμφωνα με μέχρι στιγμής ανεπίσημες πληροφορίες η NEL LINES του εφοπλιστή Μιλτιάδη Μιχαήλ Βάγγερ και του προκατόχου του Απόστολου Βεντούρη σκέφτεται μετά από αίτημα πού έστειλε στο ΣΑΣ και το οποίο συζητήθηκε στην σύσκεψη της αντιπεριφέρειας Κεφαλονιάς, τη δρομολόγηση του πλοίου της Aqua Marina στο Ιόνιο, και που σκέφτεται να το εντάξει στο δρομολόγιο Μεσολόγγι – Σάμη-Ιθάκη και επιστροφή για το χρονικό διάστημα 21/6/2013 έως 20/6/2014. Τώρα αν αυτές οι πληροφορίες βγουν αληθινές θα δούμε αλλό ένα αγαπημένο σκαρί του Αιγαίου στο Ιόνιο.Όπως τονίστηκε στην σύσκεψη από όλους, η Κεφαλονιά έχει ανάγκη από περισσότερα καράβια, και όλοι είμαστε υπέρ και καλούμε τις εταιρίες να έρθουν αλλά θέλουμε καράβια όλο τον χρόνο και όχι μόνο το καλοκαίρι.
Διότι δεν μας εγγυάται κανείς ότι η εν λόγω εταιρία δεν θα επικαλεστεί.. ψυχολογικά προβλήματα και θα μας αφήσει αμανάτι μετά τον Σεπτέμβρη κάνοντας μεγάλη ζημιά το ΙΟΝΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ που με συνέπεια εκτελεί παρόμοιο δρομολόγιο χειμώνα καλοκαίρι.
Διαμηνύουμε στις Αιγαιοπελαγίτικες εταιρίες ότι θα τις δεχτούμε με ανοικτά λιμάνια ΜΟΝΟ εάν μας προσφέρουν δρομολόγια που να εξυπηρετούν τους Κεφαλονίτες και τους επισκέπτες της Κεφαλονιάς 12 μήνες τον χρόνο.
Όλα τα άλλα τα θεωρούμε αρπακτές..
Η "εντιολή" που πηραν οι εκπρόσωποι του νησιού μας στην αυριανή σύσκεψη του ΣΑΣ είναι να μην δεχτούν οποιαδήποτε συζήτηση για την εν λόγω δρομολόγηση παρά μόνο για γραμμή 12μηνης διάρκειας με αυστηρές ποινές εάν διακοπεί.