![](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_vAxFgkbO_1sBwQU07_WM_8bQ6Ozbxd7oLY49NtUTNbXEMVSKW8JDbQboQcR_w5iFjliaqJbLJsghVubRxaqKbruWUFAD2vGlucbbIBQGm81dkx9Yn2DdmQe7yKNlXiNdyfmtAHuoCs45QKpE78tNgT=s0-d)
Νήσος Κεφαλονιά, ένα Γιαπωνέζικο σκαρί πού έγραψε τη δική του ιστορία στα δρώμενα των Ιονίων Γραμμών. Με την έλευση του στην Ελλάδα το 1995 έδωσε νέα πνοή στην Ελληνική ακτοπλοΐα η οποία βρισκόταν σε καιρούς ανάπτυξης για τους λόγους ότι οι νέες ακτοπλοϊκές εταιρείες ξεκινούσαν με μικρού μεγέθους πλοία όχι για λόγους κρίσης αλλά για το καλύτερο μέλλον τους το οποίο είχε την χειρότερη τροπή της δεκαετίας.Ας κάνουμε μια αναδρομή στο βιογραφικό του πλοίου το οποίο όλοι αγαπήσαμε.
Βιογραφικό
Το πλοίο Νήσος Κεφαλονιά ναυπηγήθηκε το 1975 στα Γιαπωνέζικα ναυπηγεία NAIKAI, η ναυπήγηση άρχισε στις 23 Σεπτεμβρίου 1970 και ολοκληρώθηκε στις 20 Ιουνίου 1975. Το πρώτο όνομα του πλοίου ήταν VENUS και ταξίδευε στη γραμμή Tomakomai-Sendai για λογαριασμό της Ιαπωνικής εταιρείας Higashi
![](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_sOE-vBklVqypAKODhm-z7feA3D7oNPcxC6wGBi8CFqfOfhQ1pc1mdZlUvBJfZaIbIT8PM8_k39mVDoAqo24y-iv33bvf3xK1GaDKcUPF_hlh_n1STF3xmfkIxdcCxRs5Kdrjs=s0-d)
Nihon Ferry. Παρέμεινε στην γραμμή μέχρι το 1990. Το 1991 σταματάει τα Ιαπωνικά δρομολόγια και δέχεται μια μικρή μετασκευή. Το 1995 έρχεται στην Ελλάδα όπου και μετασκευάζεται και στο Πέραμα και αγοράζεται από την Strintzis Lines με το όνομα ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ το 2000 πωλείται στην Blue Ferries και εκτελεί δρομολόγια στην γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη μέχρι το τέλος του έτους. Η Blue Ferries ονομάζεται σε Blue Star Ferries όπου ο Περικλής Παναγόπουλος είναι ο ιδιοκτήτης της και γίνεται κοινοπραξία μαζί με την SUPERFAST FERRIES η οποία εκτελεί δρομολόγια προς Ιταλία. Το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ μένει στην Blue Star Ferries μέχρι το 2003. Το 2004 το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ πωλείται στην Strintzis Ferries του εφοπλιστή Κωνσταντίνου Στρίντζη στο ίδιο δρομολόγιο Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη αλλά με 2 δρομολόγια ημερησίως. Στις 25 Αυγούστου 2004 το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ παθαίνει σοβαρή ζημιά σε δρομολόγιο από το Βαθύ προς τη Σάμη και η Blue Star Ferries έρχεται σε αναγκαστική συμφωνία με την Ionian Ferries και έρχεται σε αναγκαστική ναύλωση με το ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ πού κάνει το πρώτο του έκτακτο δρομολόγιο με πλοίαρχο τον Cpt Θεοτόκη Καβαλλιεράτο το οποίο θα αποδειχθεί προφητικό αφού το ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ το 2012 κάνει άλλα 5 δρομολόγια στην ίδια γραμμή. Τον Ιανουάριο του 2006 το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ φεύγει για ετήσια ακινησία και τα δρομολόγια αναλαμβάνει το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ το οποίο με πλοίαρχο τον Cpt Ευάγγελο Γρηγορόπουλο προσφέρει βοήθεια και μετατρέπεται για μια ολόκληρη εβδομάδα σε φορτηγό πλοίο για το μεγάλο black out πού πλήττει Κεφαλονιά και Ιθάκη και μεταφέρει γεννήτριες στην Κεφαλονιά και στην Ιθάκη πού μια εβδομάδα δεν τροφοδοτούνται με ρεύμα μέσω της Ζακύνθου όπου καταρρέουν 11 πυλώνες υψηλής τάσης. Το 2008 με πλοίαρχο τον Μιχάλη Παρίση σε επιστροφή του από την Πάτρα με βραδινό δρομολόγιο στις 23 Μαΐου πριν φτάσει κοντά στην Σάμη ταξιδεύει με μειωμένη ταχύτητα λόγω της ύπαρξης μιας νεκρής φάλαινας η οποία γίνεται αντιληπτή κατά την άφιξη στη Σάμη. Τον Νοέμβριο του 2008 αναλαμβάνει την πλοιαρχία ο Γεράσιμος Κατσαΐτης ο οποίος παραμένει μέχρί το 2009 όπου στο ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ 2 άξιοι γνώστες της ακτοπλοΐας μας αναλαμβάνουν της πλοιαρχία του. Είναι οι Αγάπιος Παριανός από την Ικαρία ο οποίος και αναλαμβάνει χρέη Α' Πλοιάρχου και ο Κεφαλονίτης Παναγής Νεόφυτος πού θα είναι βοηθός του Παριανού μέχρι το τέλος της θητείας τους στην Strintzis Ferries. Το Καλοκαίρι του 2010 το πλοίο εκτελεί λόγω οικονομικών συνθηκών δρομολόγια για πρώτη φορά στην καριέρα του στη γραμμή Πόρος-Κυλλήνη τα οποία θα σταματήσουν τα Χριστούγεννα του 2010 όταν το πλοίο θα φύγει για ετήσια ακινησία στον Πειραιά. Εκεί θα γραφτεί το τέλος όπως φανταζόντουσαν όλοι. Το πλοίο μετά την έξοδο του από την πλωτή δεξαμενή θα γίνει θέμα συζήτησης σε όλα τα Κεφαλονίτικα στόματα.
Το πλοίο αναγκάζεται να αποδρομολόγηθει από τη Strintzis Ferries σηματοδοτώντας το τέλος της στα Κεφαλονίτικα Ναυτιλιακά Δρώμενα. Το 2011 μένει παροπλισμένο στο νέο μόλο Δραπετσώνας δίπλα στο ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ με αβέβαιο μέλλον. Ευτυχώς μετά από λίγους μήνες ανακοινώνεται ότι το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ βρήκε αγοραστή. Είναι η Golden Star Ferries η οποία προσφέρει 2.000.000 € για την αγορά του πλοίου. Το πλοίο μέχρι και σήμερα περιμένει να δρομολογηθεί στο Αιγαίο.Το 2012 το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ θα ξεκινήσει μαραθώνιο αγώνα για να επιστρέψει σπίτι του. Αυτό θα επιτύχει στις αρχές του 2013 όταν ο Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Κεφαλονιάς Διονύσης Λυκούδης θα ανακοινώσει σε τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό την ίδρυση μιας νέας ναυτιλιακής εταιρείας με την ονομασία Kefalonian Lines στην οποία θα εισηγηθεί πρόεδρος της και θα πλαισιώνεται από Κεφαλονίτες εργαζόμενους. Το εγχείρημα θα πετύχει. Αρχικό δρομολόγιο και στόχος της Kefalonian Lines ήταν το Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη το οποίο τελικά δεν θα δοθεί στην εταιρεία καθώς το πλοίο είχε αποδρομολογηθεί από την Strintzis Ferries και η Ionian Ferries κατείχε τα δικαιώματα του δρομολογίου.Η προσπάθεια αναζήτησης δρομολογίου συνεχίζεται και τελικά το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ θα δρομολογηθεί. Το πλοίο πριν μερικές εβδομάδες θα μετονομαστεί σε ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ κάτι πού έχει ιδιαίτερη σημασία.Το ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ θα δρομολογηθεί στις γραμμές Πόρος-Κυλλήνη, Αργοστόλι-Κυλλήνη, τα Καλοκαίρια στη γραμμή Αργοστόλι-Ληξούρι και πιθανότατα από του χρόνου να δρομολογηθεί στο Κυλλήνη-Ζάκυνθος.Τον προηγούμενο Φλεβάρη πάντως φήμες ήθελαν το αγαπητό μας πλοίο να αναχωρεί για πάντα για την Τουρκία όπου και θα διαλύονταν στα διαλυτήρια της Αλιάγα κάτι το οποίο τελικά δεν έγινε.Τώρα το ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ καλείται να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες κάποιων δύσκολων γραμμών οι οποίες απαιτούν πολύ δουλειά ώστε να πάει καλά σε αυτές μια ναυτιλιακή εταιρεία.
![](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_vUD-Y_xU3jYDlORrxMsMiSVNMMV4YRYfAW_t1hh96ReM1B69HKITOEbH3Rkii5_t2d0eoJnHdMLxbboqz1rLEEYaAb84nqcs78cidhrdh9Wa36MGTat1iAUy4zHiB1V2988R0=s0-d)
![](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_vJkBilxAOl8xurQNdDQSIF-R336Tk4tbyEyUxRqVzcnqKwHXuskl8j6njqH72s6AMyzXVjjv0oxET13ubg2iH3YB-4kf87rcdxHHvf7WB0DidRTOGEl0EKIKCEEPH3WRM9Zzc=s0-d)
![](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_tHlneIqNgXQ0tTGSePKI1YG7nYki4u98pOzReWKcPHb4aqvz0HcViTCiydAEivX3d09sGpdxUhDE-vQHIw1JI1G3DqRrky9eEjEahmLjYeJqvkSvW3H5Iy9ExAGi3rAb7iL7M=s0-d)
![](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_uglAJYrk7K7Ms-89ftLnCx5D5FA2_BNAfROxQBqZTLUHQsdV5WD3gGE9Ak-4Hky9oAz5mDPVQR_6hLYGMmxNzkkcGoZR52__QEooIOVVKk_IQT_256fzdB-2aA_wYTI3H-lQ=s0-d)
![](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_uac-z7EWCE5hhho3OPER6-UqCKZg5BLJggtwoVc_eqB3VxCpgDPH7sM88siJdyZhD6wtOxXGzqBjmpna59NKNaZsebjp7esEF-L03jpzB9FrphBYAubZa0SysnAATuYnYqHF0=s0-d)
![](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_vILVDBEIxRrleBGXiSbz2UN88VZek8hm3nv9kAMkZVs06-7EoZ-r4CqSkirl5Er7607uMugViDb6Z2dTk1En7kf_ji6AIYIiHEoENveaFo_4tF2swXTnjHppySFYpQM1D-yZI=s0-d)
![](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_twTorIhgEYok6H3qGvM0R98B75u_9tdZRVruvdM3zvtIAosT2m_MrjwEzuxRguLhGeUkqM_INo1PXNYKN-ycFh-mpe2PSkRjwTSywzZUk4Q006VN-lPwKtqbrdlGic8FPudxo=s0-d)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου