Το πλοίο ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ είχε αλλάξει κατά καιρούς πολλές ονομασίες Το πρώτο του όνομα ήταν VALENCAY. Κατασκευάστηκε το 1965 για λογαριασμό της Γαλλικής SNCF, και δρομολογήθηκε μεταξύ Αγγλίας και Γαλλίας. Το 1984 έρχεται στα εγχώρια ύδατα με το σινιάλο της StrintzisLines και παίρνει το όνομα που όλοι ξέρουμε ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ. Δρομολογήθηκε στη γραμμή Ραφήνα – ʼνδρο – Τήνο- Μύκονο με πλοίαρχο τον Τζώρτζη, στην όποια και έγραψε στην κυριολεξία ιστορία ενώ δοκίμασε και την τύχη του στο Ιόνιο.
Στο διάστημα που το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ έμεινε στη Ραφήνα (1985 - 1992) ο Στρίντζης δεν είχε άλλα βαπόρια στον Πειραιά για αλλαγή. Στο διάστημα αυτό στο ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ δεν άλλαξε σχεδόν τίποτα εκτός από την προέκταση της πρύμνης και το σινιάλο. Ούτε δρομολόγιο, ούτε πλήρωμα, ούτε καπετάνιος. Η μόνη αλλαγή έγινε όταν πήρε φωτιά το IONIAN GALAXY και πήγε από τη Ραφήνα να το αλλάξει το IONIAN SUN, που έκανε ʼνδρο – Τήνο-Μύκονο - Δωδεκάνησα, οπότε πλοίαρχος στο ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ πήγε ο καπετάνιος Διονύσης Βασιλάτος και στη θέση του SUN εμφανίστηκε το IONIAN SEA με πλοίαρχο τον Τζώρτζη.
Μετά την μετάθεσή του στο Ιόνιο, το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ γύρισε για μια ακόμη φορά στη Ραφήνα, όταν το μεγάλο SUPERFERRY έπαθε κάτι μια Παρασκευή απόγευμα και ακυρώθηκε το πρωινό του Σαββάτου.
Τα άλλα πλοία δε χωρούσαν κι έτσι κλήθηκε εκτάκτως το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ, που έφτασε χαράματα. Το δρομολόγιο αυτό ήταν το τελευταίο ταξίδι του ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ από τη Ραφήνα.
Πολλές φορές ανακοινώθηκε έκτοτε, ότι θα ερχόταν για αλλαγή του SUPERFERRY II αλλά δεν ξανάρθε ποτέ.
Μετά την αλλαγή της εταιρείας και την πώληση της στις τότε Επιχειρήσεις Αττικής φόρεσε κι αυτό για λίγο τα σινιάλα της Blue Ferries μέχρι που το Μάιο του 2000 πωλείται στην Ventouris Ferries και παίρνει το όνομα POLLUX. Κάτι που πρέπει να εκτιμήσουμε στο Βεντούρη είναι ότι διατήρησε το μπλε χρώμα του πλοίου με το οποίο όλοι το είχαν γνωρίσει και οι περισσότεροι αγαπήσει.
Μετά από 3 χρόνια το 2003 στη γραμμή Μπάρι - Δυρράχιο (Αλβανία) ΔΥΣΤΥΧΩΣ το πλοίο μας φεύγει για διάλυση αφού πρώτα είχε εδόθη το όνομα ΝΙSMA.
|