Στη νέα του εταιρεία την οποίο θα πλαισιώσουν Κεφαλονίτες επιχειρηματίες θα μεταφερθεί σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες μέχρι στιγμής πληροφορίες το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ. Οι ίδιες πληροφορίες πάντως κάνουν λόγο και για αλλαγή του ονόματος του πλοίου, η κίνηση αυτή αναμένεται να ακολουθήσει το ίδιο μοτίβο με την εταιρεία Kefalonian Lines του Διονύση Λυκούδη. Η Odyssey Lines όπως θα ονομάζεται η νέα ναυτιλιακή εταιρεία θα πλαισιώνεται από τους επιχειρηματίες:
![http://www.anexarttitos.gr/NewsImages%5CMIXALATOS%20UEOFILOS20.jpg](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_vnhXYTiYHX4PqdQDVMIJcpXqE9lzU9EWGr3JwlPK3qxit5iOV0GgaWQiSDlNshby7PhYUkCy_Gfwq9C_tH0-SnQcM5x2TmkS-gDCK03RKHGzLYGSgIL8mhnTKtJEgFH3obYH3GOA=s0-d) |
• Θεόφιλος Μιχαλάτος |
|
![http://kefalonianmantata.gr/icache/500x376x1/6367_galiatsatos%20kostas_2.jpg](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_viMLNKtXKv46CNouigTp-_eTsI-gYfodtApwgUsAsiAoDIXd9kFPbqXJkUcIprmZUvmlDQ1OfcvHyEQ9hm6aX8vAulGvFgctSRkZ0_w_9L5OphJP1Xs7YmJHZx3hSs_yacbDGJSaHHcQrusGqjQw=s0-d) |
• Κώστας Γαλιατσάτος |
|
![http://www.kefalonizw.com/images/ebeki%20ekloges/spathis.jpg](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_vgwgH9sVOkgVySZDqHKJ7vrgBZWebTNx49qr6WWGD1Dxo7l8nmRx3kAGebKOZuJU6r3DTO5Cxy1eRNEKK1--vxa_Likfga8ZWJ0JU40_qTjffKAB5LrPHSAoWrhM8_=s0-d) |
• Σταύρος Σπαθής |
|
![https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/228147_1036296110839_8296_n.jpg](https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/228147_1036296110839_8296_n.jpg) |
• Πολυχρόνης Δενδρινός |
|
![](https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/392935_580117972006562_1212783892_n.jpg) |
• Άγγελος Τζανετάτος (Καναδάς) |
|
Ραγδαίες οι εξελίξεις στην τοπική ακτοπλοΐα.
Επιχειρηματίες από το νησί και τον Καναδά, αγόρασαν στις 30 Μαρτίου, το "ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ"
|
| | | | | | | |
![http://kefalonianmantata.gr/cms/uploads/image/7623/P7231075.jpg](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_uq7F9S_ziPEVS7SdzDs_oJr4lDdo1GifkGxsIwF7NjqLI0pfsbj1RW6z4nMXzSs3Zq3-HGMKgwDU04Ih8sXA7GFD6S6pPu21AT6IEYKd__SO-VmRvfUs2G4Sn65VQh3UJSHw=s0-d) |
• Απόστολος Αγγούριας (Καναδάς) |
| |
![http://www.kefalonianmantata.gr/cms/uploads/image/4941/gavrielatos%20giannis.jpg](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_swGrItlsvOQexLRNoo6LsioG7unfxhDT5aaNe0G5L0wDc2VNbLxIp5EqCdFrI2dISTFTggHvCRHOS1r5VveXye21s0KGYkE6eFxvZFiCVNg8sCUJb7hJoxRMFFXrjpaGYbDe3xmvc-Ql7aVrMKgyoN50yQ=s0-d) |
Γιάννης Γαβριελάτος |
Κεντρικοί Πράκτορες της εταιρείας θα είναι οι Γιάννης Γαβριελάτος και Κώστας Σιμωτάς ενώ νομικοί της σύμβουλοι είναι οι Στυλιανός Στυλιανός και Γιάννης Μπουρμπούλης.
Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας θα βρίσκονται στην διεύθυνση Ακτή Ποσειδώνος 26, εκεί όπου στεγαζόταν και η αξέχαστη, ιστορική πλέον Strintzis Lines.
Σημειώνουμε ότι τα έγγραφα σύστασης της νέας εταιρείας υπογράφησαν την περασμένη Παρασκευή ενώ το συνολικό κόστος του πλοίου ανήλθε στα 9,5 εκατ. ευρώ.
Πηγές μας που προέρχονται από το λιμάνι του Πειραιά υποστηρίζουν ότι η νέα εταιρεία έχει κάνει αίτηση δρομολόγησης του ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ στη γραμμή Πόρος – Κυλλήνη και αναμένει την οριστική επιβεβαίωση από το Συμβούλιο Ακτοπλοικών Συγκοινωνιών που θα λάβει χώρα στα μέσα Απριλίου.
Όπως γίνεται αντιληπτό, η νέα εταιρεία επέλεξε αυτή τη γραμμή και όχι το Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη για να μην συγκρουστεί με την επίσης Κεφαλονίτικη Kefalonian Lines που θα επαναφέρει το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ σε λίγο καιρό. O καπετάνιος έχει ήδη κλείσει και είναι απο τον Πόρο, ενώ το πλήρωμα του ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ θα απαρτίζεται μόνο από Κεφαλονίτες. Το σήμα δε που θα κοσμεί το άρμπουρό του θα είναι η τριήρης.
Η εταιρεία στοχεύει στη δρομολόγηση του πλοίου το αργότερα το Σάββατο του Λαζάρου 27 Απριλίου. Κατά την πρώτη άφιξη του πλοίου στο λιμάνι του Πόρου σχεδιάζεται να το υποδεχτεί ομάδα κανταδόρων από την Κεφαλονιά , θα ακολουθήσει μεγάλο event με καλεσμένο - έκπληξη που θα είναι επιβάτης του πλοίου.
√ Ευχόμαστε τα καλύτερα στη νέα εταιρεία και ελπίζουμε να λειτουργήσει ο υγιής ανταγωνισμός. Αναμένουμε πολύ σύντομα να ξαναταξιδέψουμε με το πλοίο της από και προς το αγαπημένο μας νησί!
|
√ Στοιχεία πλοίου ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ |
- Μήκος:114,50μ.
- Πλάτος: 20,20μ.
- Υπηρεσιακή ταχύτητα: 20 κόμβοι
- Χωρητικότητα επιβατών: 960 χειμώνα / 1.218 θέρος
- Χωρητικότητα οχημάτων: 37 Φορτηγά & 125 Ι.Χ., ή 265 Ι.Χ.
- Κοινόχρηστοι χώροι: 1.600 m2
- Μπαρ
- Πλήρως κλιματιζόμενο
- Αεροπορικά Καθίσματα
- Χώροι μη καπνιζόντων
- Κυλιόμενες Σκάλες
- Κατάστημα (Είδη δώρων, παιχνίδια, αρώματα κτλ)
- Πρόσβαση για ΑΜΕΑ
|
|
**** Το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ σύμφωνα με πληροφορίες θα μετονομαστεί σε ΝΗΣΟΣ ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ και θα εκτελεί το δρομολόγιο Πόρος-Κυλλήνη. |
|
![](https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/529246_580117978673228_254415329_n.jpg) |
Κώστας Σιμωτάς |
| | |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου