Στην αντίπερα όχθη, η Strintzis Ferries μετά το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ θέλει να κάνει το ίδιο και με το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ, που παραμένει ανενεργό από τον περασμένο Νοέμβριο, όταν αποφάσισε η εταιρεία να αποτραβηχτεί από την ακτοπλοΐα. Μέχρι στιγμής δεν έχει φανεί κάποιος υποψήφιος αγοραστής που να ενδιαφέρεται σοβαρά για το πλοίο, ίσως επειδή λειτουργούν αποτρεπτικά οι υψηλές απαιτήσεις. Παρ' όλα αυτά, η εταιρεία του ξεκίνησε επισκευή, και φήμες κάνουν λόγο για επικείμενη δρομολόγησή του σε ετήσια βάση από Βόλο προς Βόρειες Σποράδες, σε συνεργασία με την Goutos Lines του Γιώργου Γούτου. Αν η φήμη επαληθευθεί, η Hellenic Seaways θα δεχτεί ένα ισχυρό πλήγμα σ'ένα απόρθητο κάστρο, το οποίο παρέμενε αποκλειστικά στα χέρια της χειμώνα καλοκαίρι τα τελευταία χρόνια. Ήδη έχει να αντιμετωπίσει το ΠΡΩΤΕΥΣ της Α.Ν.Ε. Σύμης, κι αν τελικά ανέβει το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ -ένα πλοίο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό σε σύγκριση με τα υπόλοιπα της γραμμής- θα προκληθεί κι ένας δεύτερος μεγαλύτερος πονοκέφαλος για τους ιθύνοντες της Hellenic. Όσο για το ΑΡΤΕΜΙΣ, ενώ ετοιμαζόταν πυρετωδώς να ανέβει να ανέβει στο Βόλο μέσα στον Απρίλιο,ξαφνικά έπεσαν οι ρυθμοί των εργασιών και δεν προβλέπεται να δρομολογηθεί άμεσα και μέχρι νεωτέρας. Μάλιστα ο πλοίαρχός του Cpt Στέλιος Περιστεράκης πήγε στο Πρέβελης για την άδεια του Cpt Κώστα Δρίβα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου