Σύμφωνα με πληροφορίες πού έρχονται από την IONIAN FERRIES η οποία στα μέσα Απριλίου αναμένεται να αποσυρθεί από τη γραμμή Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα καθώς επιστρέφει σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ για λογαριασμό όχι της STRINTZIS FERRIES αλλά της KEFALONIAN LINES της νεοσύστατης εταιρείας πού θα κάνει τα εγκαίνια της στα μέσα Απριλίου και πού θα αγοραστεί από επιχειρηματίες της Κεφαλονιάς ανάμεσά τους και ο Διονύσης Λυκούδης. Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες όταν το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ θα αποσύρεται για επισκευή πιθανότατα Δεκέμβριο με Φεβρουάριο θα αναλαμβάνουν δράση τα καράβια της Κοινοπραξίας καθώς το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ δεν φαίνεται πρόθυμο να ξαναγυρίσει στη γραμμή καθώς η STRINTZIS FERRIES ''θα πάρει για δική της πρωτοβουλία'' τις γραμμές του Βόρειου Αιγαίου και συγκεκριμένα τη γραμμή Ραφήνα-Άνδρο-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο και αντίστροφα πουλώντας το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ στην Golden Star Ferries έναντι του ποσού των 2.000.000 €. Τα πιο πιθανά καράβια πού θα πλαισιώνουν τις γραμμές της Σάμης με 2 δρομολόγια την ημέρα όπως είχαμε γράψει έτσι ώστε να μην μείνει η Σάμη χώρις καράβι και χωρίς δρομολόγια θα είναι τα IONIS και IONIAN STAR και ίσως και το ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ στο πρώτο δρομολόγιο.
Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013
Τους Χειμώνες η IONIAN FERRIES στο δρομολόγιο Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα.
Σύμφωνα με πληροφορίες πού έρχονται από την IONIAN FERRIES η οποία στα μέσα Απριλίου αναμένεται να αποσυρθεί από τη γραμμή Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα καθώς επιστρέφει σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ για λογαριασμό όχι της STRINTZIS FERRIES αλλά της KEFALONIAN LINES της νεοσύστατης εταιρείας πού θα κάνει τα εγκαίνια της στα μέσα Απριλίου και πού θα αγοραστεί από επιχειρηματίες της Κεφαλονιάς ανάμεσά τους και ο Διονύσης Λυκούδης. Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες όταν το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ θα αποσύρεται για επισκευή πιθανότατα Δεκέμβριο με Φεβρουάριο θα αναλαμβάνουν δράση τα καράβια της Κοινοπραξίας καθώς το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ δεν φαίνεται πρόθυμο να ξαναγυρίσει στη γραμμή καθώς η STRINTZIS FERRIES ''θα πάρει για δική της πρωτοβουλία'' τις γραμμές του Βόρειου Αιγαίου και συγκεκριμένα τη γραμμή Ραφήνα-Άνδρο-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο και αντίστροφα πουλώντας το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ στην Golden Star Ferries έναντι του ποσού των 2.000.000 €. Τα πιο πιθανά καράβια πού θα πλαισιώνουν τις γραμμές της Σάμης με 2 δρομολόγια την ημέρα όπως είχαμε γράψει έτσι ώστε να μην μείνει η Σάμη χώρις καράβι και χωρίς δρομολόγια θα είναι τα IONIS και IONIAN STAR και ίσως και το ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ στο πρώτο δρομολόγιο.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου