Social Icons

Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Το ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΟΜΟΣ στην γραμμή Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα.

Μετά το ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ το οποίο έκανε το πρώτο του έκτακτο δρομολόγιο στο Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη στις 25 Αυγούστου 2004 υπό τον πλοίαρχο Θεοτόκη Καβαλλιεράτο όταν το πρώην ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ νυν ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ είχε πάθει σοβαρή ζημιά και η Blue Star Ferries αναγκάστηκε να ναυλώσει το πλοίο έρχεται το ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΟΜΟΣ. Το πλοίο της ZANTE FERRIES είχε κάνει και αυτό δρομολόγια στο Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη κατά το διάστημα 1999-2003 όταν το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ έμπαινε για καθαρισμό στην δεξαμενή Περάματος και πριν αγοραστεί το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ από την τότε Strintzis Ferries. Με πλοίαρχο τον cpt Κυριάκο Μουζάκη το Διονύσιος Σολομός καλείται να ξανακάνει από το δρομολόγιο μετά από 14 χρόνια καθώς το ΙΟΝΙΣ θα αναγκαστεί και αυτό λόγω οικονομικών προβλημάτων να επιστρέψει στο δρομολόγιο Πόρος-Κυλλήνη. Το πλοίο αναμένεται να φτάσει στις 07:00 το πρωί στις 25 Απριλίου 2013 στο λιμάνι της Σάμης και το τελευταίο δρομολόγιο του ΙΟΝΙΣ θα γίνει στις 24 Απριλίου όπου και στις 17:00 το απόγευμα θα αναχωρήσει για τον Πόρο. Αλλαγές πάντως δεν αναμένονται στα δρομολόγια, θα μείνουν ως έχουν.

Επιστρέφει πίσω στο σπίτι του το το ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.

Δεν είναι λίγες οι φορές πού όλοι ακούμε για την μεγάλη επιστροφή του ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ, αν και ακόμα το καράβι δεν έχει επιστρέψει στα πάτρια εδάφη οι φήμες ολοένα και οργιάζουν για το ποιο θα είναι το τελικό του δρομολόγιο.Ο Διονύσης Λυκούδης έρχεται να δώσει απαντήσεις σε αυτό το ερώτημα, αν και στην αρχή όλοι πιστεύαμε πως το αρχοντοβάπορο του Ιονίου θα επιστρέψει στο Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη τα πράγματα άλλαξαν καθώς δεν ήρθε ποτέ η έγκριση του δρομολογίου αυτού από το ΣΑΣ (Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών). Όμως κάτι άλλαξε σε αυτό. Το καράβι θα δρομολογηθεί τελικά στο Πόρος-Κυλλήνη,Αργοστόλι-Κυλλήνη (το δρομολόγιο έχει πάψει να υπάρχει από το 2008) Αργοστόλι-Ληξούρι (Μόνο το καλοκαίρι) και Κυλλήνη-Ζάκυνθος πιθανόν από του χρόνου. Οι εργασίες συντήρησης στο καράβι προχωρούν με γοργούς ρυθμούς και σε αυτές περιλαμβάνονται: η συντήρηση των σαλονιών στο πλοίο η συντήρηση και πιθανότατα η αλλαγή στις μηχανές καθώς και το βάψιμο του πιθανόν να βαφτεί με άλλο χρώμα. Στις εργασίες παρόν είναι και ο Διονύσης Λυκούδης επιβλέποντας την εξέλιξη τους αλλά σε ανακοίνωση του ανέφερε ότι σε αυτές μόνο ένας από τους εργαζόμενους δεν είναι Κεφαλλονίτης. Θα μπορεί το καράβι να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις του δρομολογίου αυτού για πρώτη φορά στην καριέρα του. Θα το δούμε κατά την άφιξή του στην Κεφαλονιά.